B.U.J

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Vai piedāvājat sūtījumu atgriešanas iespējas?

Jā, mēs nodrošinām iespēju atgriezt sūtījumus uz Vāciju, Poliju un Lietuvu.

Kāpēc nepieciešams apstiprināt identitāti?

Identitātes apstiprināšanas sistēma ļauj nodrošināt aizsardzību no personām, kas tiecas gūt peļņu krāpšanas veidā. Apstiprinot identitāti, cilvēks uzņemas atbildību par sūtījuma saturu.

Pasūtīju pirkumu, tomēr sistēmā tas vēl nav ievadīts. Kāpēc tā?

Vispirms pārliecinieties, vai pārdevējs preci patiešām ir nosūtījis un nogādājis uz mūsu adresi. Vēl viena iespēja ir tāda, ka preci saņēmām, bet pārdevējs nav norādījis jums piešķirto ID vai to norādījis nepareizi. Lai pārbaudītu to, lūdzu nosūtiet sūtījuma izsekošanas numuru uz epastu info@perceu.lv.

Kāds piegādes veids ir jānorāda iepērkoties tiešsaistes veikalā, lai sūtījumu nosūtītu uz Jūsu noliktavu?

Sūtījums uz mūsu noliktavu jāpiegādā tieši ar kurjeru, citi piegādes veidi nav pieejami.  Ja sūtījums tiks nogādāts pašapkalpošanās pakomātā vai saņemšanas punktā, sūtījumu nevarēsim izņemt.  Dažās valstīs mēs piedāvājam papildu piegādes pakalpojumus.  Par to lasiet lapā - "Pakalpojumi".

Vai ir iespējams iepirkties citos e-veikalos, vai tikai tajos, kuri ir norādīti Jūsu mājaslapā?

Ir iespējams iepirkties no Vācijas, Polijas, Anglijas, Francijas, Itālijas, Spānijas, Nīderlandes, Lietuvas un citām Eiropas Savienības valstu privātām personām vai interneta veikaliem, kas nodrošina sūtījumu piegādi uz mūsu noliktavām Vācijā, Polijā, Anglijā, Spānijā, Francijā, Itālijā, Niderlandē, Čehijā un Portugālē. Ir svarīgi, lai sūtījumi tiktu piegādāti uz mūsu noliktavām.

Es gribu pasūtīt preci no trešajām valstīm vai tas ir iespējams?

Mūsu noteikumi aizliedz pasūtīt sūtījumus no trešajām valstīm.

Cik ilgi es varu uzglabāt sūtījumus Jūsu noliktavā?

Jūs varat glabāt sūtījumus mūsu noliktavā līdz 30 dienām bez maksas (pēc termiņa (30 dienas) no jums tiks iekasēta maksa). Ja sūtījums netiek apmaksāts 3 mēnešu laikā, mums ir tiesības to likvidēt.

Kurjers mēģināja piegādāt manu sūtījumu uz jūsu noliktavu, bet tas netika pieņemts. Kāpēc?

Noliktavas darbinieki nepieņem sūtījumus, ja redz, ka sūtījums ir bojāts/atvērts vai, ja kurjers pieprasa samaksāt sūtījuma piegādes/muitas maksu.

Es aizmirsu pievienot savu PercEU ID, kad veicu pasūtījumu. Vai mans pasūtījums tiks pieņemts noliktavā?

Jūsu sūtījums tiks pieņemts, bet tas tiks reģistrēts kā "neatpazīts" sūtījums, tāpēc jums būs jāsazinās ar PercEU klientu atbalsta komandu un jānorāda sūtījuma izsekošanas numurs, lai jūsu sūtījumu varētu pievienot jūsu kontam.

Kāpēc PercEU?
  • Iespēja iepirkties dažādos interneta veikalos Vācijā, Spānijā, Anglijā, Polijā, Francijā, Itālijā, Nīderlandē un citās Eiropas valstīs;
  • Iespēja apvienot sūtījumus no dažādiem tiešsaistes veikaliem un maksāt kā par vienu sūtījumu;
  • Ātra piegāde, saņemot sūtījumus no ārvalstu noliktavas.
Samaksāju par pasūtījumu, bet manā kontā rāda, ka pasūtījums nav apmaksāts, kāpēc?

Ja sistēma norāda, ka pasūtījums nav apmaksāts uz mūsu vispārējo e-pastu  info@perceu.lv nosūtiet mums maksājuma izdruku un mēs maksājumu apstiprināsim manuāli.

Vai pārvadājat lielus pirkumus/kravu?

Jā, pārvadājam dažādu gabarītu kravu.

Kur es varu atrast Vācijas,Spānijas, Polijas, Anglijas, Francijas, Itālijas, Lietuvas un Nīderlandes noliktavas adreses?

Vācijas, Spānijas, Polijas, Francijas, Itālijas, Anglijas, Lietuvas un Nīderlandes noliktavas adreses tiek piešķirtas lietotājiem, kuriem ir apstiprināta identitāte. Tās varat atrast jūsu profilā, sadaļā "Noliktavas adreses".

Kā izmainās pirkuma status? Kā varu to izsekot?

Saņemot Jūsu pirkumus Vācijā, Spānijā, Polijā, Francijā, Itālijā, Anglijā, Lietuvā, Nīderlandē vai citās Eiropas valstīs, mēs tos ievadīsim sistēmā, un Jūs saņemsiet automātisku sistēmas paziņojumu, ka Jūsu vārdā ir saņemts jauns sūtījums (savā kontā varēsiet redzēt: svaru, izmēru un sūtītāju), sūtījuma statuss būs “Sūtījums atrodas Vācijā”, “Sūtījums atrodas Polijā”, “Sūtījums atrodas Anglijā” utt. Kad sūtījums izbrauks uz Latviju, tā statuss tiks mainīts uz “Sūtījums ceļo uz Latviju”. Sūtījumam nonākot Latvijas noliktavā, jūs saņemsiet ziņojumu “Sūtījums atrodas sadales centrā”. Atkarībā no izvēlētā saņemšanas veida, sūtījuma statuss var mainīties uz “Sūtījums gatavs saņemšanai Rīgā” vai “Sūtījums nosūtīts”, ja izvēlaties DPD / Omniva piegādi.

Jūs varat izvēlēties piegādes veidu, noformēt pasūtījumu un apmaksāt to no brīža, kad sūtījums tiek ievadīts sistēmā (pēc pirmā PercEU paziņojuma saņemšanas par sūtījuma statusu).

Kur var atrast savus rēķinus?

Visus rēķinus un to statusus varat apskatīties vidējā lietotāja panelī, ailē „Konts“.

Ko darīt, ja saņēmu bojātu preci?

Izņemot sūtījumus uz vietas (izņemšanas punktos) vai ar kurjeru, svarīgi ir apskatīties un novērtēt paku stāvokli. Ja sūtījuma iepakojums ir bojāts, Pircējs vai Pircēja pārstāvis drīkst sūtījumu nepieņemt. Ja neesat apmierināts ar saņemtās preces stāvokli un domājat, ka tas varētu būt saistīts ar sliktu transportēšanu - noteikti sazinieties ar mums un mēs risināsim katru gadījumu individuāli.

Kādos veidos es varētu apmaksāt saņemtos pakalpojumus?

Jūs varat veikt apmaksu, izmantojot internetbanku, bankas pārskaitījumu.

Vai ir iespēja pasūtīt lielāku preču daudzumu?

Jā, vienmēr ir iespēja „krāt“ pasūtījumus mūsu noliktavā un, tiklīdz būs uzkrāts vēlamais preču daudzums, tos var izņemt.

Vai var komplektēt sūtījumus no dažādām valstīm?

Sūtījumus var komplektēt tikai no tās pašas valsts. Komplektējot sūtījumus no  vienas un tās pašas valsts  Jūs maksāsiet par sūtījumu kopējo svaru, pieskaitot komplektēšanas  maksu 0,99 Eur no katra sūtījuma.

Es pasūtīju preci Polijā un kļūdaini izvēlējos maksāt par preci piegādes laikā. Vai Jūsu darbinieks Polijā var pieņemt preci un samaksāt par to?

Maksājums piegādes laikā nav pieejams. Šādi sūtījumi noliktavā netiek pieņemti, sūtījumi tiek atgriezti  pārdevējam.