Jā, mēs nodrošinām iespēju atgriezt sūtījumus uz Vāciju, Poliju un Lietuvu.
Identitātes apstiprināšanas sistēma ļauj nodrošināt aizsardzību no personām, kas tiecas gūt peļņu krāpšanas veidā. Apstiprinot identitāti, cilvēks uzņemas atbildību par sūtījuma saturu.
Vispirms pārliecinieties, vai pārdevējs preci patiešām ir nosūtījis un nogādājis uz mūsu adresi. Vēl viena iespēja ir tāda, ka preci saņēmām, bet pārdevējs nav norādījis jums piešķirto ID vai to norādījis nepareizi. Lai pārbaudītu to, lūdzu nosūtiet sūtījuma izsekošanas numuru uz epastu info@perceu.lv.
Sūtījums uz mūsu noliktavu jāpiegādā tieši ar kurjeru, citi piegādes veidi nav pieejami. Ja sūtījums tiks nogādāts pašapkalpošanās pakomātā vai saņemšanas punktā, sūtījumu nevarēsim izņemt. Dažās valstīs mēs piedāvājam papildu piegādes pakalpojumus. Par to lasiet lapā - "Pakalpojumi".
Ir iespējams iepirkties no Vācijas, Polijas, Anglijas, Francijas, Itālijas, Spānijas, Nīderlandes, Lietuvas un citām Eiropas valstu un Japānas privātpersonām vai internetveikaliem, kas nodrošina sūtījumu piegādi uz mūsu noliktavām Vācijā, Polijā, Anglijā, Spānijā, Francijā, Itālijā, Niderlandē, Čehijā, Portugālē un Japānā. Svarīgi, lai sūtījumi tiktu piegādāti uz mūsu noliktavām.
Mūsu noteikumi aizliedz pasūtīt sūtījumus no trešajām valstīm.
Jūs varat glabāt sūtījumus mūsu noliktavā līdz 30 dienām bez maksas (pēc termiņa (30 dienas) no jums tiks iekasēta maksa). Ja sūtījums netiek apmaksāts 3 mēnešu laikā, mums ir tiesības to likvidēt.
Noliktavas darbinieki nepieņem sūtījumus, ja redz, ka sūtījums ir bojāts/atvērts vai, ja kurjers pieprasa samaksāt sūtījuma piegādes/muitas maksu.
Jūsu sūtījums tiks pieņemts, bet tas tiks reģistrēts kā "neatpazīts" sūtījums, tāpēc jums būs jāsazinās ar PercEU klientu atbalsta komandu un jānorāda sūtījuma izsekošanas numurs, lai jūsu sūtījumu varētu pievienot jūsu kontam.
Ja sistēma norāda, ka pasūtījums nav apmaksāts uz mūsu vispārējo e-pastu info@perceu.lv nosūtiet mums maksājuma izdruku un mēs maksājumu apstiprināsim manuāli.
Jā, pārvadājam dažādu gabarītu kravu.
Vācijas, Spānijas, Polijas, Francijas, Itālijas, Anglijas, Lietuvas un Nīderlandes noliktavas adreses tiek piešķirtas lietotājiem, kuriem ir apstiprināta identitāte. Tās varat atrast jūsu profilā, sadaļā "Noliktavas adreses".
Saņemot Tavus pirkumus Vācijā, Spānijā, Polijā, Francijā, Itālijā, Anglijā, Lietuvā, Nīderlandē vai citās valstīs, mēs tos ievadīsim sistēmā, un Tu saņemsi automātisku sistēmas paziņojumu, ka Tavā vārdā ir saņemts jauns sūtījums (savā kontā varēsi redzēt svaru, izmēru un sūtītāju), sūtījuma statuss būs “Sūtījums atrodas Vācijā”, “Sūtījums atrodas Polijā”, “Sūtījums atrodas Anglijā” u.tml. Kad sūtījums tiks izsūtīts uz Latviju, tā statuss tiks mainīts uz “Sūtījums ceļo uz Latviju". Sūtījumam nonākot Latvijas noliktavā, jūs saņemsiet ziņojumu “Sūtījums atrodas sadales centrā”. Atkarībā no izvēlētā saņemšanas veida, sūtījuma statuss var mainīties uz “Sūtījums gatavs saņemšanai Rīgā” vai “Sūtījums nosūtīts”, ja izvēlaties DPD / Omniva piegādi.
Jūs varat izvēlēties piegādes veidu, noformēt pasūtījumu un apmaksāt to no brīža, kad sūtījums tiek ievadīts sistēmā (pēc pirmā PercEU paziņojuma saņemšanas par sūtījuma statusu).
Visus rēķinus un to statusus varat apskatīties vidējā lietotāja panelī, ailē „Konts“.
Ir iespējams iepirkties no Vācijas, Polijas, Anglijas, Francijas, Itālijas, Spānijas, Nīderlandes, Lietuvas un citām Eiropas valstu un Japānas privātpersonām vai internetveikaliem, kas nodrošina sūtījumu piegādi uz mūsu noliktavām Vācijā, Polijā, Anglijā, Spānijā, Francijā, Itālijā, Niderlandē, Čehijā, Portugālē un Japānā. Svarīgi, lai sūtījumi tiktu piegādāti uz mūsu noliktavām.
Izņemot sūtījumus uz vietas (izņemšanas punktos) vai ar kurjeru, svarīgi ir apskatīties un novērtēt paku stāvokli. Ja sūtījuma iepakojums ir bojāts, Pircējs vai Pircēja pārstāvis drīkst sūtījumu nepieņemt. Ja neesat apmierināts ar saņemtās preces stāvokli un domājat, ka tas varētu būt saistīts ar sliktu transportēšanu - noteikti sazinieties ar mums un mēs risināsim katru gadījumu individuāli.
Jūs varat veikt apmaksu, izmantojot internetbanku, bankas pārskaitījumu.
Jā, vienmēr ir iespēja „krāt“ pasūtījumus mūsu noliktavā un, tiklīdz būs uzkrāts vēlamais preču daudzums, tos var izņemt.
Sūtījumus var komplektēt tikai no tās pašas valsts. Komplektējot sūtījumus no vienas un tās pašas valsts Jūs maksāsiet par sūtījumu kopējo svaru, pieskaitot komplektēšanas maksu 0,99 Eur no katra sūtījuma.
Maksājums piegādes laikā nav pieejams. Šādi sūtījumi noliktavā netiek pieņemti, sūtījumi tiek atgriezti pārdevējam.