B.U.J

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Diemžēl mēs nesniedzam preču atgriešanas pakalpojumu - mēs nevaram Jūsu sūtījumu atgriezt pārdevējam / sūtītājam.

Kāpēc nepieciešams apstiprināt identitāti?

Identitātes apstiprināšanas sistēma ļauj nodrošināt aizsardzību no personām, kas tiecas gūt peļņu krāpšanas veidā. Apstiprinot identitāti, cilvēks uzņemas atbildību par sūtījuma saturu.

Kāds piegādes veids ir jānorāda iepērkoties tiešsaistes veikalā, lai sūtījumu nosūtītu uz Jūsu noliktavu?

Sūtījumus uz mūsu noliktavu vajadzētu piegādāt ar kurjeru, citi piegādes veidi nav  iespējami. Ja paka tiek piegādāta uz pakomātu vai saņemšanas punktu - sūtījumu nevarēsim paņemt.

Es gribu pasūtīt preci no trešajām valstīm vai tas ir iespējams?

Mūsu noteikumi aizliedz pasūtīt sūtījumus no trešajām valstīm.

Cik ilgi es varu uzglabāt sūtījumus Jūsu noliktavā?

Sūtījumus mūsu noliktavā varat uzglabāt līdz 30 dienām.

Kāpēc PercEU?
  • Iespēja iepirkties dažādos veikalos Vācijā, Anglijā, Polijā, Francijā, Lietuva un Itālijā;
  • Iespēja apvienot sūtījumus no dažādiem tiešsaistes veikaliem un maksāt kā par vienu sūtījumu;
  • Ātra piegāde, saņemot sūtījumus no ārvalstu noliktavas.
Samaksāju par pasūtījumu, bet manā kontā rāda, ka pasūtījums nav apmaksāts, kāpēc?

Ja sistēma norāda, ka pasūtījums nav apmaksāts uz mūsu vispārējo e-pastu  info@perceu.lv nosūtiet mums maksājuma izdruku un mēs maksājumu apstiprināsim manuāli.

Vai pārvadājat lielus pirkumus/kravu?

Jā, pārvadājam dažādu gabarītu kravu.

Kur es varu atrast Vācijas, Anglijas, Polijas, Francijas, Itālijas un Lietuvas noliktavas adresi?

Vācijas, Anglijas, Polijas, Francijas, Itālijas un Lietuvas noliktavas adrese tiek piešķirta tiem klientiem, kas ir veikuši identitātes apstiprināšanu. Jūs varat  atrast reģistrējušies sistēmā, sadaļā “konts”.

Kā izmainās pirkuma status? Kā varu to izsekot?

 Tiklīdz saņemsim Jūsu pirkumus Vācijā, Anglijā, Francijā, Itālijā, Polijā vai Lietuvā reģistrēsim tos sistēmā, un tajā brīdī Jūs saņemsiet sistēmas automātisku paziņojumu, ka Jums adresētā jaunā pirkuma (savā kontā varat redzēt: svaru, izmēru un izsekošanas numuru) statuss būs „Sūtījums atrodas Vācijas noliktavā“ vai arī „Sūtījums atrodas Anglijas noliktavā“. Kad visi nedēļas sūtījumi tiks izsūtīti uz Latviju, to statuss tiks nomainīts uz „Sūtījums ir ceļā uz Latviju“. Kad sūtījums sasniegs Latvijas noliktavu, Jūs saņemsiet paziņojumu „Sūtījums atrodas Latvijā“. Kad sūtījumi ceļos uz Latviju vai jau atradīsies Latvijā, tos varēsiet pievienot rēķinam, izvēlēties piegādes veidu un apmaksāt. Sagatavojuši pasūtījumu, Jūs saņemsiet paziņojumu, un mēs nomainīsim pasūtījuma statusu uz „Pasūtījums ir izsūtīts“.

Kur var atrast savus rēķinus?

Visus rēķinus un to statusus varat apskatīties vidējā lietotāja panelī, ailē „Konts“.

Vai ir iespējams iepirkties citos e-veikalos, vai tikai tajos, kuri ir norādīti Jūsu mājaslapā?

Varat iepirkties visos Vācijas, Anglijas, Polijas, Francijas, Itālijas, Lietuvas un citos Eiropas Savienības interneta veikalos, kuri piedāvā pirkumu piegādi uz Vāciju, Angliju, Poliju, Franciju, Itāliju un Lietuvu.

Ko darīt, ja saņēmu bojātu preci?

Ja esat neapmierināts ar saņemtās preces stāvokli un uzskatāt, ka tas varēja notikt sliktas transportēšanas dēļ, tad noteikti sazinieties ar mums un atsevišķi risināsim katru gadījumu.

Kādos veidos es varētu apmaksāt saņemtos pakalpojumus?

Jūs varat veikt apmaksu, izmantojot internetbanku, bankas pārskaitījumu vai maksāt skaidrā naudā.

Vai ir iespēja pasūtīt lielāku preču daudzumu?

Jā, vienmēr ir iespēja „krāt“ pasūtījumus mūsu noliktavā un, tiklīdz būs uzkrāts vēlamais preču daudzums, tos var izņemt.

Pasūtīju pirkumu, tomēr sistēmā tas vēl nav ievadīts. Kāpēc tā?

Vispirms pārliecinieties, vai pārdevējs preci tiešām ir izsūtījis un tā tika nogādāta mūsu adresē. Cits gadījums, ka preci mēs saņēmām, tomēr pārdevējs nav norādījis Jums piešķirto ID, vai arī norādījis to nepareizi. Tādēļ Jūsu pirkums nonāks „neatpazīto, neidentificēto“ pirkumu galerijā.

Vai var komplektēt sūtījumus no dažādām valstīm?

Sūtījumus var komplektēt tikai no tās pašas valsts. Komplektējot sūtījumus no  vienas un tās pašas valsts  Jūs maksāsiet par sūtījumu kopējo svaru, pieskaitot komplektēšanas  maksu 0,99 Eur. no katra sūtījuma.

Es pasūtīju preci Polijā un kļūdaini izvēlējos maksāt par preci piegādes laikā. Vai Jūsu darbinieks Polijā var pieņemt preci un samaksāt par to?

Maksājums piegādes laikā nav pieejams. Šādi sūtījumi noliktavā netiek pieņemti, sūtījumi tiek atgriezti  pārdevējam.