B.U.J

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Kāpēc nepieciešams apstiprināt identitāti?

Identitātes apstiprināšanas sistēma ļauj nodrošināt aizsardzību no personām, kas tiecas gūt peļņu krāpšanas veidā. Apstiprinot identitāti, cilvēks uzņemas atbildību par sūtījuma saturu.

Vai pārvadājat lielus pirkumus/kravu?

Jā, pārvadājam dažādu gabarītu kravu.

Kur es varu atrast Vācijas, Anglijas, Polijas, Francijas un Itālijas noliktavas adresi?

Vācijas, Anglijas, Polijas, Francijas un Itālijas noliktavas adrese tiek piešķirta tiem klientiem, kas ir veikuši identitātes apstiprināšanu. Jūs varat  atrast reģistrējušies sistēmā, sadaļā “konts”.

Kada galima atsiimti pirkinius iš sandėlio Kaune?

Pirkinius galima atsiimti, kai pasikeičia pirkinio statusas į „Siunta yra Kaune“.

Vai pirms došanās izņemt pirkumu, obligāti ir nepieciešams izdrukāt priekšapmaksas rēķinu?

Nē, izdrukāt nav nepieciešams, jo rēķinu izdrukāsim noliktavā.

Kā izmainās pirkuma status? Kā varu to izsekot?

Tiklīdz saņemsim Jūsu pirkumus Vācijā vai Anglijā, reģistrēsim tos sistēmā, un tajā brīdī Jūs saņemsiet sistēmas automātisku paziņojumu, ka Jums adresētā jaunā pirkuma (savā kontā varat redzēt: svaru, izmēru un izsekošanas numuru) statuss būs „Sūtījums atrodas Vācijas noliktavā“ vai arī „Sūtījums atrodas Anglijas noliktavā“. Kad visi nedēļas sūtījumi tiks izsūtīti uz Latviju, to statuss tiks nomainīts uz „Sūtījums ir ceļā uz Latviju“. Kad sūtījums sasniegs Latvijas noliktavu, Jūs saņemsiet paziņojumu „Sūtījums atrodas Latvijā“. Kad sūtījumi ceļos uz Latviju vai jau atradīsies Latvijā, tos varēsiet pievienot rēķinam, izvēlēties piegādes veidu un apmaksāt. Sagatavojuši pasūtījumu, Jūs saņemsiet paziņojumu, un mēs nomainīsim pasūtījuma statusu uz „Pasūtījums ir izsūtīts“.

Kur var atrast savus rēķinus?

Visus rēķinus un to statusus varat apskatīties vidējā lietotāja panelī, ailē „Konts“.

Vai ir iespējams iepirkties citos e-veikalos, vai tikai tajos, kuri ir norādīti Jūsu mājaslapā?

Varat iepirkties visos Vācijas, Anglijas, Polijas, Francijas, Itālijas un citos Eiropas Savienības interneta veikalos, kuri piedāvā pirkumu piegādi uz Vāciju vai Angliju.

Ko darīt, ja saņēmu bojātu preci?

Ja esat neapmierināts ar saņemtās preces stāvokli un uzskatāt, ka tas varēja notikt sliktas transportēšanas dēļ, tad noteikti sazinieties ar mums un atsevišķi risināsim katru gadījumu.

Kādos veidos es varētu apmaksāt saņemtos pakalpojumus?

Jūs varat veikt apmaksu, izmantojot internetbanku, bankas pārskaitījumu vai maksāt skaidrā naudā.

Vai ir iespēja pasūtīt lielāku preču daudzumu?

Jā, vienmēr ir iespēja „krāt“ pasūtījumus mūsu noliktavā un, tiklīdz būs uzkrāts vēlamais preču daudzums, tos var izņemt.

Pasūtīju pirkumu, tomēr sistēmā tas vēl nav ievadīts. Kāpēc tā?

Vispirms pārliecinieties, vai pārdevējs preci tiešām ir izsūtījis un tā tika nogādāta mūsu adresē. Cits gadījums, ka preci mēs saņēmām, tomēr pārdevējs nav norādījis Jums piešķirto ID, vai arī norādījis to nepareizi. Tādēļ Jūsu pirkums nonāks „neatpazīto, neidentificēto“ pirkumu galerijā.

Vācijas noliktavā ir nonācis pirkums, kuru es vēlētos atgriezt pārdevējam. Vai pastāv šāda iespēja?

Diemžēl, šādu pakalpojumu mēs nepiedāvājam – nevaram atgriezt Jūsu preci pārdevējam/sūtītājam.